Stadsbesök med oväntat avslut

2010-08-03, 17:12:10 / Kategori: Allmänt
Igår var jag på stan och skulle köpa födelesdagspresent till min pappa men som vanligt  bara rååkar man ju "ramla in" på lite andra affärer.. Jag köpte bl.a en jättesöt oval ugnsform - röd med vita prickar på Clas Ohlson för endast 59kr!
Men sen ramlade jag in på Bokia och som vanligt måste jag titta vid kokböckerna, och slog till på "bakglädje med LCHF". Kostade mer än 70 kr mer än på Adlibris såg jag sen när jag kom hem, men men!

Varje fall en väldigt inspirerande kokbok och man kan laga lördagsgotta utan dåligt samvete :)
Så alla som äter enligt LCHF och inte har den här boken - SKAFFA!



emma

najjs blogg :)

kika gärna in på min och lägg en kommentar om vad du tycker om min blogg, jag satsar på att göra om det som folket inte tycker om :)



2010-08-03, 22:19:34 URL: http://domandra.webblogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?