HIGGVANA och TÄVLING

2010-12-14, 20:11:37 / Kategori: Allmänt
Hej mina finaste läsare :)

Som ni har märkt har jag inte skrivit på ett bra tag. Jag känner att jag behöver en nystart och har därför just startat en ny blogg. Där jag känner att jag kan skriva om ALLT och inte BARA mat. Det kommer bli jättemycket mat, LCHF, träning - men även om mig, livet, jobbet, kärleken, vänner osv :) Jag ska försöka föra över gamla recept dit så slipper ni ha en massor med olika sidor att sitta på.

Hoppas ni vill vara med.

PS: Jag har dessutom just startat en tävling om ett exklusivt USB-minne.



----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Om ni vill lägga till mig på bloglovin' på en gång klickar ni här: bloglovin
Om ni vill besöka bloggen först klickar ni här: http://higgvana.blogg.se

----------------------------------------------------------------------------------------------------------









sandraåslund

Hejsan, jo det är bara bra :)

Hur är det själv då?

kram



2010-12-14, 20:39:25 URL: http://sandrablomgrenn.webblogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?