Spinning!

2010-09-04, 12:22:48 / Kategori: Allmänt
Imorse gick jag upp tidigt och körde spinning med en kompis. HERREGUD vad stolt över mig själv jag känner mig. Trodde aldrig jag skulle klara ens 2 minuter på den där himla cykeln men jag klarade HELA PASSET (40min)!! :)
Känns skönt nu att ha gjort det!
Det blev ingen frukost i morse så har just ätit brunch, 2 ägg med smör och en näve räkor. Mumma!
Den enda nackdelen med spinningen var att jag fick superont i handleder och rumpa!? hmm..

Åsa-Maria

Ååå spinning som är så roligt!! Jag har en hoj här hemma som ska få sig en omgång snart!=)) Du vänjer dig snart, det är klassiska ställen du fått ont på när man är ovan, jag fick ofta frågan när jag var instruktör men sen märkte folk själva att det gick över ju mer de körde.=)



Åsa-Maria



2010-09-06, 07:43:59 URL: http://www.mittlchf.bloggplatsen.se

Åsa-Maria

Ja gelésadel är inte dumt alls! Det är jättejobbigt när det värker i baken och gelésadlar är ganska billigt (köpte min på biltema) så det rekommenderar jag varmt!=)



2010-09-06, 07:58:49 URL: http://www.mittlchf.bloggplatsen.se



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?