Är du ärlig mot dig själv?

2010-09-01, 07:52:00 / Kategori: Allmänt
Är du en "sådan" som photoshopar dina egna bilder för att se snyggare ut? Även om de bara ska visas för dig själv?

Ljuger du för dig själv, och vågar inte att erkänna att du har t.ex fuskat på ett prov, jobbansökan, mål eller dyl.?

Jag ljuger för mig själv ibland. Eller gjorde snarare. Att säga till sig själv "Det är sista dagen idag jag äter godis, sen är det slut" sen kommer det där förbaskade godiset eller chipsen ändå insmygande dagen efter, och dagen efter det.
Eller säga, "Ja, men jag kan äta den här kakan nu så går jag ut och går en lång runda sen" och så blir den inte av..

Det är slut på sånt nu!

Snacka om att förstöra för sig själv! Det är verkligen att ljuga tycker jag. Det värsta slaget av ljug som finns, och ändå kan man inte sluta?



Malin

Inget photoshop här inte! Möjligtvis håller jag in magen lite extra på bild ;) Har också varit lite så att jag snart ska sluta med godis tex. Men det har jag gjort nu! Och det går så bra så :)



2010-09-01, 20:02:07 URL: http://mejline.blogg.se/

Ellen - ellastankar.blogg.se

Absolut ingen photoshop pa mina bilder, där är jag ärlig. Men det är klart, jag lägger ju inte ut nagra bilder pa mig själv som jag själv inte "godkänt" ;-)



2010-09-05, 21:25:32 URL: http://ellastankar.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?