Fråga till er alla

2010-08-10, 12:00:53 / Kategori: Allmänt
Ni som följer min blogg gör det förmodligen antingen för ni vill gå ner i vikt, söker recept, bara tycker den är bra eller whatever ;D

Men - ni som följer min blogg för ni vill gå ner i vikt eller någon annat liknande. Får jag fråga vilka olika dieter ni har testat? :) Om ni har testat några.
Det finns ju en hel drös massa olika så det är kul att se! :)
Om det är så att ni äter efter LCHF nu, hur kommer det sig?

Jag har testat det mesta för att få bort mitt godissug och dåliga mage! Äntligen är jag faktiskt rätt så nöjd med LCHF.
Olika Viktminskningsmetoder

Anna

Hejsan! Jag använder mig av CambridgeKuren gå på "ren kur" och trappa just nu upp till först "kombinerad kur" sen till "vanligt". Jag är väl inte ute i första hand att äta LCHF utan att får tips på lite bättre och godare recept,(nu när jag väl ska äta som vanligt igen.)och det får jag här! Sist men inte mins vill jag säga att din blogg är super och önskar dig lycka till!



2010-08-10, 14:10:53 URL: http://allltidanna.blogg.se/

The Green Book

Jag kör ingen diet. Jag är vegetarian och äter inte mer än 1300 kcal/dag. Det är det enda som funkar för mig.



2010-08-10, 14:48:44 URL: http://thegreenbook.blogg.se/

Madde

Äggbantning. Kör bara ägg i flera dagar och sen har man gått ner de man vill ^^, . Är gott med ägg tycker jag så funkar för mig hehe.



Sv: Inget speciellt höll bara på att bygga om sidan lite :D



2010-08-10, 15:38:20 URL: http://www.saramadeleine.se

Linda

sv: Nä jag räknar inget utan går på att äta allt som inte innehåller mer än 5/100gram kolhydrater,,

Jag kanske inte överdriver med fettmängden varje dag och nu har jag kommit såpass att jag inte är sådär jättehungrig så nu blir det färre mål mat per dag..



Har testat cambridge förut och gick ner 10 kg på en månad men som sagt då jag blev gravid igen så började kroppen åter skrika efter snabba kolhydrater vilket jag rusar upp i vikt på..Därav att jag nu börjat käka enligt LCHF och kommer så göra tills min målvikt nås sen kommer jag nog tillåta mig att ha en dag med lite gott:-)



2010-08-10, 20:09:09 URL: http://crazybeautifulworld.blogg.se/

B

har provat allt!

VV, Nutrilett, Cambridge, Danska Rikshospitalet,

ISO...

det mesta funkar -så länge man håller på!

Är inte jättestor men väger gärna 5 kg för mkt pga att jag äter frö mycket godis o annat gottigt!

Lfhc känns bra , andra veckan så är inte helt självsäker än men drygt ett kilo -!



2010-08-11, 10:40:12

Mirka

Jag har trots min unga ålder hunnit testa mycket.



"Äggdieten", smoothie-dieten, VLCD (Nutrilett, Naturdiet osv), 13-dagarsdieten, osv osv. Kan rabbla upp minst 5-6 till olika dieter.



Ska börja med Nutrilett snart igen, de fungerar på mig sålänge jag verkligen ger mig fan på att klara av det. Sist gick jag ner 4kg på 1 vecka med det :)



2010-08-11, 18:25:38 URL: http://mirkas.blogg.se/

kristin

jag har testat på GI metoden men det fungerade inte för mig i längden - och just nu kör jag på cambridge och det är det bästa jag har gjort någonsin. än så länge har jag gått ner 18 kg (på tre månader)



2010-08-12, 12:42:30 URL: http://kristinandfashion.blogg.se/

Anonym

det där med pulver och dieter är bara skit! mat ska man äta, inte titta på.



jag är stolt tjock (!!!!!!!)



2010-08-12, 19:15:24 URL: http://idamli.blogg.se/

Sara

Hej, jag hittade din blogg idag ;) Jag kör lite egen metod, men basic så försöker jag att inte äta pasta potatis bröd och sånt. Funkar fint. =)



2010-08-13, 11:48:49 URL: http://saaraaaa.blogg.se/

Zanna- Med lill tjejen Alba

Hej !!



Skit härliga recept ! Imorgon blir det smoothie :)



Jag är inte överviktig, men när jag gifte mig för ett ½ år sen, blev jag gravid upprepande gånger, 5 för att vara exakt, slutade med min lilla Chihuahua valp.



Jag gick upp 9 (!) kilo, så från 53 till 62 ! (Vill tillägga att jag e 1,62)Har gått ner till 57 genom att äta mindre helt enkelt, bulgur, lite fett, mycket omellet o soppa, godis ibland(extremt godissugen)Och så har jag tränat mycket !



Sen blev jag extremt påverkad av Katrin Zytomierska att börja med lchf ! Jag har stått stilla på 57 kilo i en månad, nu efter 5 dagar med lchf är jag nere på 55,4 !! HELT fantastiskt, har INGET sug efter godis (Dock ett glas vitt vin skulle inte vara helt fel

, hehe) Äter mig mätt, ÄLSKAR det faktum att jag trycker i mig ost o grädde men ändå går det neråt på vågen! Fosrt oxå!



BÄSTA diet ever ! har inte ens tränat NÅGOT !! men ska börja med det oxå, svårt med en liten valp bara ;) Ska följa din blogg o suga åt mig alla goda tips :) ska testa tunnbrödet imorgon oxå.



KRAM



2010-08-17, 23:01:19 URL: http://zannasalba.blogg.se/

Annika Granstedt

Tycker om det du skrev! Spännande att se en del schyssta saker och inte endast det vanliga sakerna som man kan se om hela tiden. ;)



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?