Grin

2010-10-18, 19:28:01 / Kategori: Allmänt
Här sitter jag och stirrar in i väggen typ. Väntar på att biggest loser sverige ska börja så underhållningen får vara Halv åtta hos mig så länge.
Känner mig aldeles handlingsförlamad. "Bantningen" har blivit väldigt skiftande den senaste månaden. Vet inte varför egenltogen. Det är ju absolut inget fel på maten, snarer tvärt om. Men har kännt mig deppig, inte haft någon större matlust och ork. Har ofta blivit rostad macka med smör när jag varit ensam men något ordentligare när jag varit med pojkvännen.
Suck, att man aldrig lär sig?

Sitter nu och har lite småpanik, ångest osv för att jag just smällt i mig 4 mackor med smör, och sitter och käkar exotic snacks.. Man jag kan inte stoppa mig själv. På kvällen när jag går och lägger mig tänker jag " imorgon blir annorlunda" men fan heller att det blir.
Oj, vilken inspirationskälla jag är - NOT.

Just nu.


Jävla mat. Varför ska man ha mat?..
Nä inspiration tack.

Jag ska fortsätta blogga om ni nu vill höra mitt gnäll, sen börja om igen, och sen misslyckas igen :( Sitter seriöst och halvgrinar nu bara för att jag känner mig så misslyckad..

 


Malin

Det kommer vända, det vet jag!

Det är ju inte alls konstigt att det är svårt att ändra på något man har gjort länge, kanske hela livet..

Det bästa är nog att se till att frestelser inte finns hemma. Men det är skitsvårt. Jag är en riktig chokladälskare och förut kunde jag smälla i mig en 200 grammare utan problem. Men nu är jag fast besluten om att hålla mig till mina 1500 kcal/dag och ska jag unna mig nåt så ska jag minsann "ha råd" med det också, funkar för mig iaf :)



Peppkram!



2010-10-18, 19:59:30 URL: http://mejline.blogg.se/

cecilia

Så kände jag också för ett tag sen. Men jag har hittat Zuzana på www.bodyrock.tv som är helt extrodinär på att peppa och visa hemmastyrketräning och bra matvanor. Du kanske ska kika in där? =)



2010-10-19, 08:46:36 URL: http://www.metrobloggen.se/finlandia

Elin Markusson

Kämpar jag också, blivit bakslag nu pga lite olika anledningar. Mne håller på att kämpa mig tillbaka, för jag vet ju jag mår bra av denna kostomläggning. Ta dagen som den kommer, till sist är du tillbaka...



2010-10-20, 09:41:04 URL: http://flitigafingrar.wordpress.com/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?