Gamla kläder

2010-08-31, 07:51:17 / Kategori: Allmänt
Jag måste köpa nya kläder, eller gå ner mer i vikt.
Igårkväll när jag skulle åka till min pojkvän som jag inte träffat på hela helgen så ville jag klä upp mig lite extra sisådär, ja ni vet nog hur det är..
Gick in i klädkammaren och hittade verkligen INGET att ha på mig. Var har alla kläder tagit vägen?

Jag som hade så mycket fint förut.

Jag har en undangömd låda med jeans och kläder som jag inte kommer i längre men som verkligen är favoriter och som är välanvända om man säger så, så man inte vill slänga dem. Ni vet, "Äh! En dag kommer jag komma i dem igen =)"
Testade några av jeansen och nej, jag kommer fortfarande inte i dem. Vad tusan då! Snacka om att självförtroendet åker ner i botten igen :(

Suck..

Så alltså, ett av mina mål är att komma i dessa... Välanvända men så sköna..



Johanna

jag vet precis hur du känner, jag har typ inga byxor jag kommer i längre vilket är väldigt deprimerande.



2010-08-31, 09:45:48 URL: http://lifeofjohanna.blogg.se/

Caroline

Förstår exakt.. Jag har haft gamla kläder här i flera år som jag tänk att "en vacker dag, då jävlar ska jag komma i dem" men sen började jag tröttna på att höra mig själv ens tänka så för jag visste att jag aldrig skulle lyckas med det. Men nu i somras fick jag ett tok ryck och bara slutade peta i mig go saker, dricka läsk och käka ute.. Och det sa bara pang så hade jag gått ner 7kg på bara 2 veckor, kan inte begripa att det gick så fort!!



2010-08-31, 11:38:32 URL: http://Tjarro.blogg.set



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?