Rädd..

2010-05-11, 16:04:16 / Kategori: Sockeravvänjning/detox
Jag vet inte hur jag ska klara att vara ensam hemma :(

Jag VET att jag hamnar i den där fällen. Det är då jag misslyckas..

Börjar känna att smaklökarna säger till hjärnan att direkt efter jobbet åka till affären och köpa godis, och sen hem och smaska. Fan fan fan..
Jag försöker stå emot. Vad ska jag göra??

Dessutom är det ju "tjejkväll" på 5an idag - har gjort det till en vana att alltid äta något till. Vad ska jag nu äta....?
Är det okej att äta Snabbpajen? Fast då kommer jag väl vräka i mig istället..


Kan nog inte beskriva det bättre än att jag är så rädd, men jag måste måste måste klara det här!



Förlåt om jag sviker er nu! :-(

Li

Jag kan ge dig samma tips som du gav mig, om du ramlar i fällan så får du börja om igen, 7nya dagar och är det värt det när du klarat dessa fem? 5dagar är ju fantastiskt bra ändå så känn inte att du sviker.

Det är ingen quick-fix!

Har du points till snabbpaj så tycker jag det räknas som efterrätt, men det är du som sätter spärren.

Men gör bara lite så du inte frossar för mycket, finns det inte mer att ta av så...

annars är fruktsallad ett alternativ!

Skriv på bloggen hur det går, jag är övertygad att du klarar det. 2 dagar till och du har ju en hel vecka!!! heja,heja!



2010-05-11, 17:55:00 URL: http://li-mitt-liv.blogspot.com

Madde

De fixar du! Köp en en fruktsallad och ät :) .Då får du i dig gott samtidigt som du får i dig friskt och sött :-) .



Sv: Dagen har varit jätte bra. Kändes helt okej med cellprovet ;)



2010-05-11, 21:13:17 URL: http://www.saramadeleine.se

Artemis

Kan du inte kanske äta något annat som är sött fast utan socker? Jag brukar äta havregrynsgröt med lite kardemumma i och dadlar på, det är som godis för mig =)



Jag svarade på dina frågor också men på ett tidigare inlägg så jag vet inte om du såg dem...



Skulle du ändå slarva, var inte för hård mot dig själv, det är bara att börja om, det är inte så lätt att bryta en vara med en gång :)



Kämpa på!



2010-05-11, 22:42:52 URL: http://kanjagblifrisk.wordpress.com



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?