Dagens tips

2010-05-05, 08:56:25 / Kategori:



Ett tips för att äta lite mer hälsosamt är att införskaffa en riktig non-stick teflonpanna. Då slipper du använda olja/margarin när du steker!
Även om de kan vara lite dyrare än vanliga tycker jag absolut att det är en vettig investering. Dessutom håller de ofta längre!
Så: Köp inte de där kassa kiten från IKEA utan satsa på en riktig på en gång istället :)


Denna stekpanna har jag, från Fiskars, 28cm.


Priset brukar ligga mellan 350-450kr beroende på var ni köper den.

 


Isabelle

Åh intressant blogg! Lägger till dig på bloglovin :)



Titta gärna in på min blogg där jag skriver om mitt märke och mitt skapande. Kram!



2010-05-05, 19:47:17 URL: http://issafashion.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?