Dag 6

2010-05-12, 17:57:09 / Kategori: Sockeravvänjning/detox
Ursäkta mitt dåliga bloggande idag!
Har inte haft tid och sen inte så jättestor lust då jag gjort illa min rygg så jag har jätteont :( Stackars mig! ;P

I alla fall, jag klarade gårdagen utan godis. Dock kan jag var helt ärlig att jag köpte hem en liten chokladkaka, frukt och mandel. Men jag åt faktiskt inte upp den!
Istället åt jag hackat äpple med glass och digestive. Ska lägg upp recept och bild snart.

Så ja.. Det var allt jag ville säga nu :)

Anonym

jag har väntat med spänning för att få veta hur det gick och va kul att läsa hur duktig du var!

HEJA du, 6dagar och snart EN hel VECKA!

Toppen,toppen bra och jätteimponerande med tanke på att du var "solo" och så sugen!

=O)





2010-05-12, 19:35:16

Li

ops, mitt namn föll bort i kommentaren ovan *pekar*med den var från mig!



2010-05-12, 19:36:08 URL: http://li-mitt-liv.blogspot.com

Global Test

Har du tid en minut besöka min sida ?



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?