Dag 3

2010-05-09, 18:30:42 / Kategori: Sockeravvänjning/detox
Gårdagen gick faktiskt ganska bra. Börjar komma i det stadiet där jag vanligtvis lägger av och tvingas åka iväg till kiosken och bara måste ha något. Men det har inte hänt än som tur är, fast jag har haft känslan, men det har inte hänt. Skönt.
Gårdagens mat var: brunch: 2 hårdbrödmacka med ägg (ägg har blivit en riktig favorit på morgonen, är så mättande!) och blåbärsyoghurt.  Tidig middag: Hembakade piroger, recept kommer upp snart!
Sen fuskade jag lite på kvällen. Både jag och min pojkvän var sugen på något gott till TV:n men vi hade inte direkt något hemma förutom chokladmousse från viktväktarna som jag köpte förut. I den är det 2pp per portion och jag åt en portion.. Men jag vet inte riktigt om jag tycker att det var fusk!

 Kanske borde börja om på "detoxen" eller vad tycker ni? Tusan.  Å andra sidan är det nästan inget socker eller pp i dem alls och jag frossade inte, utan jag njöt av varenda sked :S

li

jag tycker inte du behöver börja om, för chokladmousse är mer en efterätt, som glass elr. fikabröd -som inte är godis -för mig.

Men det är ju olika vad man tycker och har för regler för sig själv iofs =O)

snyggt att stå emot signalerna som hjärnan ger och ge dig själv en extra klapp på axeln att du klarat längre än du brukar. Heja,heja! =O)



2010-05-09, 21:44:28 URL: http://li-mitt-liv.blogspot.com

Alexandresen

hej hur går de?



2010-05-10, 11:17:28 URL: http://alexandresen.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?