Vad tycker ni om..

2010-08-08, 11:02:11 / Kategori: Allmänt
Själv har jag aldrig riktigt förstått varför, hur, när man ska använda det. Funderade ett tag på att testa men det kommer jag inte att göra.
Det räcker med konstgjorda produkter i min kropp nu
Det är ju inte heller speciellt bra att äta om man käkar efter LCHF. Men det jag var nyfiken på var på vad ni tycker om det? Erfarenheter eller vilka använder det nu?
Men sen beror det ju iofs på vad man anser är kosttillskott. För mig är det de där typiska "Pumpa-upp-musklerna-proteinen.
men en person berättade faktiskt för mig att i hennes sport som hon höll på med ansågs t.o.m t.ex Naturdiets kostersättning som kosttillskott!?




cecilia

Du vet precis vad jag tycker ;) hehe



2010-08-08, 17:37:41 URL: http://www.metrobloggen.se/finlandia

Lizzy

sv: Härligt! Bara bra med mig :)



Jag anser alla tabletter med omega-3, vitaminer osv. är kosttillskott. Jag äter bara maxosol just nu, men innan åt jag både multivitamintabletter och omega-3 kapslar. Min pojkvän tar magnesium/kalcium tabletter. Jag käkar det eftersom jag är grymt dålig på att få i mig grönsaker och allt man måste få i sig :P



2010-08-09, 17:45:05 URL: http://muzicme.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?