Dagens middag

2010-04-27, 15:34:19 / Kategori: VV Recept ProPoints(PP)

Idag efter jobbet ska vi till IKEA och köpa lite olika saker så därför kommer middagen att ätas där! Vi kommer att komma hem så väldigt sent och jag vet hur jag blir hungrig (orkeslös) så därför är det lika bra att äta där!


Middagen får bli kycklingfilé med bearnaisås och ratatouille, utan pommes frites. Jag uppskattar det till cirka 8pp!
PERFEKT :)





65kr (59)


Cecilia

Ok, trist att det inte fungerade. Man FÅR äta vad man vill när man äter LCHF också, men inte i vilken mängd som helst. Eller får och får. Man får väl göra som man vill men så väger man ofta därefter också. Men du bör också veta att hög andel kolhydrater är exakt vad sumobrottare stoppar i sig för att bli så extremt överviktiga som det ofta är. (Väl utprövad diet - tusentals år) Det var det som fick upp mina ögon. :) Lycka till iaf då!



2010-04-27, 16:58:13 URL: http://www.notesbycecilia.blogspot.com



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?